Układ

sobota, 21 listopada 2015

Opętany

OFICJALNE WYDANIE!

TYTUŁ: Opętany

AUTOR: Sienna Adell

GATUNEK: erotyk/thriller

WAŻNE: Fragment jednej z prac antologii tematycznej MDS.

Aby zapoznać się z całością kliknij TU

 

Fragment tekstu:
 
Nie wiedziałem, jak dostała się do pokoju. Kiedy otworzyłem oczy, po prostu siedziała przy mnie na łóżku i nachalnie wpatrywała się w moją twarz. Jej nagła obecność przyprawiła mnie niemal o zawał serca, ledwie zdołałem zdusić krzyk.

− Jak tu weszłaś? − zapytałem, sięgając włącznika lampki. Choć do pokoju wpadało światło księżyca i ulicznych latarni, nie widziałem wyraźnie, a chciałem mieć pełen obraz sytuacji.

− Zostaw jak jest. − Złapała moją rękę, zanim zdołałem rozświetlić pomieszczenie. − Wiedziałeś, że przyjdę – szepnęła, a włosy na moim karku stanęły dęba.

Moje spojrzenie prześlizgiwało się po jej ukrytym w półmroku ciele. Mógłbym przysiąc, że była całkowicie naga, choć tak naprawdę przypominała jedynie ciemny kształt. Nie potrafiłem określić kim była, chociaż jej głos wydawał się znajomy. Melodyjny, cichy, z jedynie ledwie wyczuwalną nutą chropowatości.

− Kim jesteś? − zapytałem, przesuwając się na łóżku. Prześcieradło zaszeleściło pod moimi ruchami, ale był to jedyny dźwięk. Nie słyszałem nawet szumu ulicy. Noc była cicha jak ta siedząca obok nieznajoma.

− Czego chcesz? − podniosłem głos, prawie krzycząc, ale ona nadal tylko patrzyła. Wydawało się, że rozszerzyła w uśmiechu usta, a wreszcie po ciągnących się w nieskończoność sekundach, odpowiedziała.

− Jestem nikim, a może wszystkim. Dziś nie chcę niczego, choć pragnę wiele.


Cały zysk ze sprzedaży antologii przeznaczyliśmy na Polską Akcję Humanitarną Pajacyk 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz